Kuba, prvič

Kuba. Samo Kuba.

Že dolgo časa se spravljam pisat potopis o najlepšem dogodku, ki se mi je pripetil v življenju. Pa ne vem, kako naj se lotim. Občutkov in misli je toliko, da jih papir ne prenese. Kako naj jih uredim v smiselno celoto? To je nemogoče, saj se še živo spominjam neučakanosti na letalu, ko smo se približevali največjemu otoku v Karibih. Še ura do pristanka, jaz pa sem mislila, da ne bom zdržala. Še petdeset minut... kaj ne more ta pilot malo pohiteti? Še pol ure... Prižge se lučka, naj se vsi vrnemo na svoje sedeže in se privežemo. Začeli smo pristajati. Po mojem je bil to najdaljši pristanek v mojem življenju. In potem čakanje, da se odprejo vrata. Kaj se tako vleče? Dajmo, dajmo!!! Kolona ljudi se je začela premikati, zrinila sem se in nikoli ne bom pozabila občutka, ko me je oblil vroč zrak in zaslepilo močno sonce. Končno, Kuba!



Ko sem stopila na razgret asfalt letališča v Holuinu, me je množica ljudi potiskala proti terminalu. Jaz pa sem se kar obotavljala. Je to res? Sem res tu? Na terminalu smo se postavili v vrste, kjer so nas v posebnih hodnikih pregledali, preverili dokumente in popisali vizume. Vrata iz hodnika se ne odprejo, vse dokler niso vsi pogoji izpolnjeni. Nelagodje ob strogih pogledih carinikov komaj čakam, da se vrata odprejo. Vstopim v ogromen prostor, kjer vsi čakajo v vrsti. Spet. Pa kaj je to? Kuba je edina država na svetu, kjer te ob prihodu na carino pregledajo z detektorji in rentgenom. Kot ko zapustite državo. Varnost je tu na prvem mestu. Napotili smo se na parkirišče, kjer nas je že čakal avtobus, ki nas je peljal v Santiago de Cuba.



Pot do drugega največjega mesta na Kubi se je vila po (edinih) podeželskih cestah, kjer smo videli prve hiške v kubanskem slogu, prve palmove gozdove, prve revolucionarne napise, prve oldtimerske avtomobile in prve tipične ceste.



Beri: ceste polne udrtin, udornih jam, razgibanih reliefov in še bi lahko naštevali. Po nekajurni vožnji smo prispeli v Santiago, kjer smo se naselili v luksuznem hotelu Melia. Utrujena zaradi dolge vožnje in zmedena zaradi občutne osemurne časovne razlike sem kmalu po prihodu v sobo zaspala.

Comments

Popular posts from this blog

Zanzibar, prvič

Sejšeli, prvič

Madeira, prvič